Universal Studio's

27 december 2019 - Davenport, Florida, Verenigde Staten

Het plan….

8 uur inchecken bij Loews Royal Pacific Resort, half 9/9 uur in het park en gelijk naar Hagrid’s Magical Creatures Motorbike Adventure™ voor dat het extreem druk wordt.

De werkelijkheid….

8.15 in de auto, onderweg naar Loews Royal Pacific Resort. Kwart voor 10, in de rij om de tickets op te halen.

Wat!!!! System down... Dus dan heb je je tickets van te voren opgehaald… moet je alsnog in de rij wachten…. En geloof me That was not fun. 11.30 Eindelijk we kunnen het park in.

complimentary tickets als compensatie voor het lange wachten. Dat betekend dus een dagje extra naar Universal deze vakantie… als het lukt…

Anyway, we zijn binnen.

De bedoeling was om vroeg het park in te gaan voor Hagrid’s Magical Creatures Motorbike Adventure™, de nieuwe attractie in Universal's Islands of Adventure™. Maar de wachttijd was vanochtend al 120 minuten. En nu… Later op de dag misschien. Geen zin om weer zo lang te moeten wachten.

We starten vandaag in Universal Studio’s met “Race Through New York Starring Jimmy Fallon™”. Een  3D/4D Experience. Yep, mn maag moest er weer even aan wennen… maar wel leuk. Met super snelheid toch nog door New York geracet.

Natuurlijk Fast & Furious, The Simpsons, yeah baby! We zijn er weer.

Lunchtime! Ehm..  hotdog? Neh… Turkeyleg?… nog niet gevonden.. dan maar wafel met kip bij the Simpsons.. Tja.. wat kan ik daar nou over zeggen… Het is niet vies, beetje een vreemde combi maar voor een keertje wel ok.

Ik eet het toch liever apart van elkaar. Op naar MIB en Transformers en dan met Hogwarts™ Express: King's Cross Station, naar Universal's Islands of Adventure™.

Het blijft een leuke rit, die 5 minuten van het ene park naar het andere park.

Bij Hagrid is het nog steeds druk. Laten we dan maar een rondje doen en we zien wel wat we tegen komen.

Seuss Landing, blijft een leuk deel om door heen te wandelen, ook als zijn de jongens al wat groter. Oh wacht…  we moeten toch in The High in the Sky Seuss Trolley Train Ride!™ 😊…. groot of niet groot 😊

Park rond naar King Kong. Die is voor ons ook nieuw. Ohhh nee! Melding, moment geduld, de attractie gaat zo verder… en nog een keer… dat voorspelt niet veel goeds.. nope.. de lichten gaan aan. Rit is volledig stop gezet. Een hoop geboeehed uit de rij. Morgen naar weer opnieuw proberen.

Het is leuk geweest voor vandaag.

1. Evelien Mikoen:
    29 december 2019